Recenze (450)
Krok za krokem (1991) (seriál)
Seriál mého mladšího dětství. Sledoval jsem ho každý den, těsně před odchodem do školy.....
Quantum of Solace (2008)
Artový Bond v Bourneovském stylu, ve kterém je nic a vlastně všechno. Marc Forster je vynikající režisér a tento film dotáhnul k dokonalosti. Filosofické úvahy, nemilosrdný Daniel Craig a ten parádní střih! Film, ačkoliv to nepříjde, se dokonale vyrovnal Casinu Royale, ne-li předčil. 10/10
Mamma Mia! (2008)
Naivní a dost kýčovitý film to je, ale pro zahnání nudy jako stvořený!
Na pytlácké stezce (1979)
Z toho pytláka jsem měl jako 5 - letý noční můry. :-) A to nekecám.
Vincent (1982)
Je to sice krátké, ale pěkné. Burtonovo morbidita se tu zase předvedla. Nádhera.
Mr. Bean - Veselé Vánoce, pane Beane (1992) (epizoda)
Nejlepší Bean, který kdy byl natočen! Vánoce co Vánoce si ho puštím a bavím se stejně jako tehdy poprvé...
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Víte, že Chuck Norris se narodil v domě, který si sám postavil?
Život s Louiem (1995) (seriál)
Nádherný animovaný seriál běžící na Jetixu. Sledoval jsem ho už jako malý a vždycky jsem se musel smát Louieovo "suchému" humoru a jeho tátovi.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Některé díly jsou povedené, ale těch není příliš. Ovšem to nemůžu tak jistě tvrit, jelikož jsem neviděl všechny díly, ale vždycky jen tak občas.... Seriál celkově: 6/10 Každopádně poslední díl od Roba Zombieho celkem ušel. Začátek parádní, super výběr hudby, ale něco tam chybělo....nebýt toho, že jsem věděl, že je to od Roba, tak to nejspíš nepoznám. 7/10
Tropická bouře (2008)
Prosťáček Jack a panda jsou nejlepší!