Poslední recenze (40)
Interstellar (2014)
Tak tenhle film smetl Gravitaci z povrchu zemského. Oba dva filmy jsou vizuálně úžasné, ale co se příběhu a celkového zpracování týká, tak Interstellar se mi líbil více. Ale dost srovnávání z Gravitací. Film mě i přes svou délku bavil do poslední chvíle a ještě dlouho po závěrečných titulkách jsem o všech věcech ohledně toho, co mi bylo v celé stopáži nabídnuto, přemýšlel. Herecké výkony dokonalé, především Matthew McConaughey je bezchybný, vyzdvihnout musím i hudbu v podání Hanse Zimmera. Jedinečný zážitek s perfektní atmosférou! 90%.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Režie byla hlavní (a pro mě snad i jediná) slabina u druhého dílu a bohužel u třetího dílu se to nezlepšilo, spíše naopak, většina akčních scén (hlavně v 1. polovině filmu) je strašně rychle sestříhaná a zoom to taky rozhodně nevylepšil. nicméně v té 2. polovině filmu se to zlepší. K příběhu, scénáři a hereckým výkonům není co vytknout, tam nevidím žádnou slabinu. Nebýt té režie, tak se jedná o hodně nadprůměrný film. S hodnocením tady na CSFD, stejně jako u druhého dílu nesouhlasím, jednu hvězdu nebo odpad může dát skutečně jen ubožák a člověk, co se filmech evidentně ani trochu nevyzná (a tím pádem nemá co dělat na CSFD), kromě horší režie je to víceméně stejně skvělá podívaná jako první díl a být to v hodnocení horší o více jak 30% je směšné. Já si 3. díl užil stejně, jak ty předchozí. Za mě 78%.
Úsvit planety opic (2014)
Opět neuvěřitelně poutavý a napínavý příběh, výborné efekty, hudba a výkony herců. Jako v prvním díle zde nejsou žádná hluchá místa a příběh si drží skvělé tempo. 3D už je jenom taková třešnička na dortu, která vtáhne diváka do filmu ještě o něco více, než normální 2D verze.