Recenze (176)
G. I. Joe (2009)
Další dobrý akční film který je sice trošku neuvěřitelný ale stejně dobrý.Skvělý Denis Quaid a další herci.
International (2009)
Skvělý film se skvělým Clivem Owenem. Nemám co dodat jenom sem viděl že tam hraje Clive Owen tak sem to musel vidět.
Nenarozený (2007)
Jadna hvězdička za Kanea Hoodera
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Zatím asi nejlepší serial o Hvězdné bráně. Mě osobně se tedy nejvíc líbí tato hvězdná brána a Hvězdná Brána Atlantida.
Zataženo, občas trakaře (2009)
V poslední době zatím nejlepší animovaný film.
Náhradníci (2009)
Bruce Willis se opět vrací na plátno bohužel ne v moc vydařeném filmu.Bruce je opět výborný ale už není nejmladší. Film je spíše průměrný ale stále ujde.
Agenti nula nula (2004)
Tato komedie je docela nic moc. Spíše je to taková parodie na Jamese Bonda.
Snowboarďáci (2004)
Film byl v čechách takový hit ale mě to moc nechytlo. Možná nějaká ta píseň tam ušla ale dějově nic moc.
Gympl (2007)
Myslel jsem si že to bude další česká hloupost ale byl to spíše takový průměr.Jiřího Mádla moc nemusím ale tady to sním šlo.
Ulovit miliardáře (2009)
Další česká komedie opět nezklamala a ukázala že současné české komedie jsou stále tupější.