Recenze (176)
Anatomie lži (2009) (seriál)
Umět to co Dr. Lightman tak bych se měl dobře seriál mě překvapil Tim Roth se do té role náramně obul
Dexter (2006) (seriál)
Když si někdo dá prvně cigaretu chce víc a víc když koukám na Dextra chci víc a víc můj absolutně největší seriálový absťák
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
České seriály jsou skvosty naší televize a tohle je ojedinělý případ všech českých debilních a nekonečných seriálů v česku co příjde příště Hasiči v ružové ulici nebo policie na kraji města .
Neuvěřitelný zmenšující se muž (1957)
Opravdu skvělý film výborně zpracovaný, skvěle sem se bavil
Bleach (2004) (seriál)
hodnocení po 13 dílech
Válka světů (1953)
náhodou to nebylo tak špatný
Phineas & Ferb (2007) (seriál)
Jediný koukatelný na Disney Channel
Insidious (2010)
Po prvním shlednutím nic moc ale po druhém slednutí se mi na tom něco zamlouvalo. Pár lekácích scén tam bylo ale je vidět že se james wan zlepšil od svěho Zlověstného Ticha.
X-Men: První třída (2011)
Zatím nejlepší x-meni parádní děj, soundtrack také skvělý a Michael fassbender jako magneto proztě magický
Partička (2011) (pořad)
Některé díly jsou suprové a některé prostě průměr nejvíc mě tam štve když je tam Tatiana Vilhelmová prostě mi tam nepasuje