Recenze (537)
Navěky silný (2008)
...slabučké !
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Typická Tarantinovská sračka a brutalita hrubého zrna, ale miestami sa to dalo pozerať...
Těžká váha (2005)
Pre mňa lepší film ako všetky časti Rockyho dokopy !!! A je to skutočný príbeh a to hovorí za všetko...
Kupec benátský (2004)
Myslím, že tento film aj český veršovaný dabing si 5 hviezdičiek zaslúžia, veď koniec koncov je to SHAKESPEARE...
Stiletto (2008)
Nebolo to vobec zlé možno by som dal aj 3 a pol. PS tie dve dračice boli divé až hrôza !!!
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
Ja I. a II. diel od seba neoddelujem. PS: PARAAAAAADA !!!
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Ja I. a II. diel od seba neoddelujem. PS: PARAAAAAADA !!!
Old Boy (2003)
Vyvrcholenie je šokujuce až miestami nechutné a práve aj pre takéto pasáže považujem tento film a hlavne jeho hodnotenie až príliš nadnesené...
Hancock (2008)
možno len 2 a pol ale nebolo to miestami zlé
Válka a. s. (2008)
superodpad...