Recenze (659)
Temný rytíř povstal (2012)
Hoci predchadzajuci diel zostane zrejme vrcholom, aj zavrsenie trilogie biolo fantasticke. Som spokojny.
Nepřítel pod ochranou (2012)
Slusny thriller, ktory sice neprinasa nic nove no v ramci zanru kvalitka aj vdaka hercom.
Speciální jednotka (2011)
Slzy slnka na francuzsky sposob a hlavne v Pakistanskom prostredi. Urcite stoji za pozretie.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Skvely remake, kde znalci predlohy maju mierny naskok.
Princ a pruďas (2011)
Kto ma rad hrubozrny humor s prevazne sexualnym podtextom bude spokojny a inac da sa.
Happy Feet 2 (2011)
Svojsky animak stavajuci do znacnej miery na hudobnych cislach., ale mne sa to cez to vsetko pacilo a asi tak.
Avengers (2012)
V podstate dokonaly blockbuster. Efektna kombinacia akcie, dramy a humoru podporena dokonalyým vizualom. Pomstitelia su kazdy iny a kazdy dostane svoj priestor. Klobuk dole.
Ďáblův dvojník (2011)
Na Tamahoriho nadpriemerna drama, ktora napriek slabsim momentom prijemne ubehne.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Dostojne pokracovanie aj ked trocha slabsie. Asi najviac mi vadilo ze karty boli vylozene na stol velmi rychlo a akakolvek tajomnost si vzala dovolenku. Kazdopadne filmarsky urcite na urovni.
Underworld: Probuzení (2012)
Tak neviem, snazi sa to tvarit ako pokracovanie prvych dvoch dielov a kvalitativne tak na urovni trojky a le asi tak. Kto nieje zrovna fanusikom serie, moze kludne pokracovat dalej.