Recenze (26)
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Láska! :D
Vyšehrad: Fylm (2022)
Vydržel jsem 35 minut. Auu
Pád anděla (2019)
Nejlepší díl trilogie!
Jádro (2003)
Tentokrát nostalgie nezafungovala. Film opravdu hodně zestárl. A to jak je hloupí je na něm asi to nejlepší!
Neporazitelný - Série 1 (2021) (série)
Moc nechápu ten hype kolem seriálu. Příběhová linka celou dobu strašně předvídatelná. Akce dobrá ale má my stát nadšením jen díky tomu, že tam tečou litry krve a lítají střeva na potkání ?? Nemyslím si. A když už je to tak adorováno tak bych čekal nějakej osobitější vizuál. Animace je jak přes kopírák. Naprosto zaměnitelná. 60%
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Na Áčko moc béčkové. Na dobrý Béčko moc áčkově ambiciózní. Takovej kočkopes přesně zapadající do produkce Netflixu. 50%
Muži v černém (1997)
Nejlepší sci-fi komedie. Viděl jsem snad 20x a stále baví. Prověřeno časem. Přeci jen už je to 23 let od návštěvy kina :)
Krize (2015) (seriál)
Pro mě velký překvapení. Nečekal jsem nic a dostal jsem celkem velkou dávku politické satiry a přiměřeně velkou dávku Jacka Blacka. Vtipné, napínavé i když občas předvídatelné a přepálené. 75%
Maják (2019)
Film roku 2019!
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Stejně jako comicsová předloha geniální a nápadité!