Recenze (92)
Tři srdce (2007) (TV film)
Výsměch všem českým pohádkám...
Scény u moře (1991)
Jeden z nejnudnějších filmů, u kterého jsem se přesto královsky bavil :)
Hvězdný prach (2007)
Čtyři hvězdičky za dobrou fantasy, pátá za vtip a skvělou zábavu.. :) Takhle si představuju skvěle oddechový film :)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
V kině bez jediné chybičky.. Uvidíme co druhý podívání :)
Transformers (2007)
Odhlížím od toho, že je to "jen" bezduchá akce bez špetky logiky, protože na takhle zábavný akce bych mohl koukat pořád :)
Bourneovo ultimátum (2007)
Tak tomuhle říkám jízda.. Nechte se i vy svézt na ultimátní vlně, která pochopitelně opadne a film ustoupí trošku do pozadí oproti svému raketovému nástupu, ale přesto TO ve vás zůstane.. Zasloužených 5*
Skrytá identita (2006)
Zbytečný remake..
Let číslo 93 (2006)
Nechtělo se mi věřit to, že všechny tyhle komentáře můžou mít pravdu... A ono se to stalo!! Fantastické a strhující!!
Hyōryū-gai (2000)
Tak Miike mě zase dostal. Nečekaně svěží svět City of Lost Souls obývá spousta zajímavých charakterů a za zvuku nářezové muziky probíhá další variace na už mnohokrát popsaný příběh.
Tajemství (1999)
Ten konec.. Ach ten konec... Ryoko je.. bohyně