Recenze (785)
Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
Celkom pekný historický film.
Zrození Planety opic (2011)
Vynikajúci film. Teším sa na ďalšie pokračovanie.
Blade (1998)
Celkom sa dalo.
Rocco (2016)
Ja som spokojný, dokument ma veľmi bavil. Poctivé štyri hviezdy :)
Telefonní budka (2002)
Originálny námet, navyše s veľmi vhodne zvolenou stopážou, počas ktorej nie je čas na poľavenie alebo nudu. Colin Farell zahral veľmi presvedčivo spolu so "záhadným" hlasom v telefóne. Veľmi dobré.
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Celkom v poho na jedno pozretie.
21 gramů (2003)
Silný príbeh.
Mechanik (2004)
Slušné psycho.
Iluzionista (2006)
Dlho som sa rozhodoval, či dať štyri alebo až päť hviezdičiek, keďže kompromis v podobe 4,5-ky tu bohužiaľ nie je, ale nakoniec som sa priklonil k vyššiemu hodnoteniu. Iluzionista síce nie je tak dychberúci napinák, ako bol Dokonalý trik (filmy s rovnakou alebo podobnou tématikou myslím nezvyknú byť uvádzané do kín v tak krátkej dobe po sebe), ale napriek tomu ma tento film neskutočne bavil. Chválim primeranú stopáž, herci odviedli skvelú prácu, Edward Norton a Paul Giamatti boli dosť v pohode, ale najlepší bol asi Rufus Sewell, ktorý toho odporného nástupcu trónu zahral naozaj presvedčivo, až mu máte chuť jednu fľasnúť po ciferníku :)
Agent bez minulosti (2002)
86% sa mi zdá veľa, trochu nadhodnotený film, pri ktorom som sa v poslednej polhodine už začínal celkom nudiť. Ale inak je to OK akčňák.