Recenze (233)
Malá Miss Sunshine (2006)
4 za ty scény s autem..
Návrh (2009)
Už jsem si fakt myslel, že to bude další film bez happyendu, jak poslední dobou bývá zvykem. Ale těmhle jsem to přál. I když s tím klišé na konci opravdu nešetřili. :) Sandra mě na starý kolena uchvátila.
Gimme Shelter (1970)
Zhruba třetina filmu je opravdová nuda. Některé scény jsem opravdu trpěl. Proti Stounům nic nemám, ale Jagger.... Ten jeho projev (pohyby, mimika, i zpěv) je kapitola sama o sobě. (fuj) Když začli ubývat scény se Stouny, začalo to být fakt velký. Druhá půlka je opravdů úžasná, víc než jsem očekával. Jedním slovem PECKA!
Salton Sea (2002)
Bez Val Kilmera to jsou čistý čtyři hvězdy.
Zlatíčka (1998) (pořad)
CHU jako chujovina
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
***** za tu šestsettrojku. Každopádně Jim to vystřihl s velkým stylem. A kdyby posledních pět minut filmu chybělo, líbilo by se mi to ještě víc.
G-FORCE (2009)
Jestli to tvůrci mysleli vážně tak je to jasnej odpad. Ale já to pochopil jako parodii a hodně jsem se bavil. Mělo by to být hodnocený ve zvláštní kategorii, protože supermorčata a krtek s megatronem.........:D
Bludiště (1997) (pořad)
No tohle si zaslouží hodně už jen za tu znělku (že Fatboyi).. A taky za to, že se tam rozdávají BLUDIŠŤÁCI..:D
Proroctví (2009)
70% přemýšlel jsem jestli dát tři nebo čtyi hvězdy.. Je to hodně na pomezí. Ale nakonec jsem se rozhodl pro **** protože N. Cage udělal (spíš neudělal) to, co ve většině filmů s podobným koncem bývá..:) A dopadlo to pro něj tak jak dopadlo. A nápad dobrej, jiný obsazení, jiný kočírování a byl by z toho trhák.
Sex Drive (2008)
A to hodnocení jen kvůli tomu, že tam byl The Judge.