Recenze (233)
Jmenuji se Oliver Tate (2010)
Líbilo
A-Team: Poslední mise (2010)
68% čekal jsem míň, takže pohodex
Zkažená úča (2011)
Zajímavé komentáře: DJ OBelix
Pařba v Bangkoku (2011)
Bez Zacha by to byl úplně jinej film, takže ještě že tam je
Cesta do zatracení (2002)
85%
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Tak jsem po dlouhém odmítání 3D filmů na jeden zašel. A vůbec nevím proč jsem si pro své poprvé vybral zrovna tento film. 3D mě vůbec nenadchlo, spíše rušilo, do toho ještě český dabing... jedním slovem utrpení. Po skouknutí v originále a ve dvou rozměrech se to vcelku dalo. Ale stejně.... A závěrečná scéna filmu? Chacháá, díky, pane režisére! Víc famózně jste se rozloučit s Potterem nemohl. Takhle jsem se za celých osum nebo kolik filmů nezasmál!
Kráva na měsíci (1959)
chůze toho klučiny je legendární
Zkus mě rozesmát (2011)
Zamál jsem se, jinak mě ten film zhola nedal nic. Ale na zkouknutí ráno s opicí za krkem je fajn
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Match in the gas tank. Boom Boom!
Prázdniny v Římě (1953)
Absolutno romantično