Recenze (77)
Velký Gatsby (2013)
Souhlasím s Marigoldem. Brutálně povrchně, teatrálně zprzněná klasika...
Opoparchant (2001)
Jak říká Campbell
The Carrie Diaries (2013) (seriál)
po prvním dílu: Bylo by to v pořádku, pokud by v režisérském křesle seděla 16letá dívka... Měla jsem pochyby, jak jsem viděla, že se toho částečně ujala i Candance... Nevím, jak z její knihy mohl scenárista a režisér vypumpovat tisíckrát lepší seriál, než kniha je, ale povedlo se to... A tento seriál... nejen, že si protiřečí v docela podstatné věci, ale... nuda, nuda, nuda...
Zásnuby na dobu neurčitou (2012)
Filmu bych dala 2 hvězdy, ale pro tak příjemnou hlavní dvojici dám s klidem o jednu navíc.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Souhlasím s Tomem Hardym - je krásné být zpátky ve Středozemi...
Vrtěti ženou (2011)
no nevím... Nevadí mi žádné téma, které společensky zachází za čáru, v poslední době jsem si oblíbila seriál Ugly Americans a ten je přes čáru společenských měřítek úplně ve všem - a líbí se mi to. Ale Hysteria mi přišla přehnáná v hereckém provedení. Maggie mám ráda, ale tohle mi přišlo falešné a hrané, přehnané. Stejně tak hlavní hrdina.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Neuvěřitelné, že je to už 30 let... a hudba? Hudba Pink floydů je nebeská, dokonalá...
Něžnost (2011)
Seděla jsem v kině a říkala si: panebože, tohle je tak chladné, snaží se to dostat člověku pod kůži, vzbudit emoce, ale... prostě podle mě se začátek nepovedl jak měl. Dále bych snímku vytkla délku, při takovém zpracování jsou 2 hodiny velké mínus... Audrey i F. Damiens to zachraňovali... Zklamání...
Donnie Darko (2001)
Po dlouhé době opět kvalitní zpracování, perfektní obsazení, skvělý soundtrack. Nemohu jinak, než dát 5 hvězdiček. Tak alespoň činím ještě s horkou hlavou, krátce po shlédnutí, plná dojmů...
Láska, svatba, manželství (2011)
Víte, co nechápu? Proč se točí filmy jen pro to, aby se točily...