Poslední recenze (89)
Bastard (2023)
Velký dobrý. Mads opět nezklamal. Bez rozmáchlých i nerozmáchlých gest, vlastně kompletně bez jakýchkoli gest, jeho minimalistické herectví naprosto stačí k vyjádření všeho nezbytného. V rámci jeho filmografie se trochu nabízí srovnání s povedeným dramatem Michael Kohlhaas (2013), kde se taky solidně vzdorovalo vrchnosti. Aktuální biják místy nabízí uspokojivou syrovost, která tématu sluší. Nevydrží bohužel po celou stopáž a například konci by trochu toho plnotučného násilí slušelo. Nečetl jsem knižní předlohu, ale z filmu není patrné, proč došlo k překvapivému dějovému veletoči ke konci snímku. Po vyřešení sporu s De Schinkelem se totiž změna již zdánlivě rozhodnuté situace, jeví jako nečekaná a dle předchozího vývoje i těžko pochopitelná. Romantické vyznění závěru rovněž překvapilo.
Ledová sezóna: Ztracený poklad (2019)
Naprosto otřesné, přečkat 90 minut je na medaili.. Dcera se od začátku hodně nudila. Režisér by měl vzít zbytek sebeúcty do hrsti a spáchat seppuku.
Vikingové - Křižovatky (2017) (epizoda)
Ivar je nejsilnější postava aktuální sestavy a vede si vážně dobře. Zvěstování Ragnarovy smrti s Ódinem je naprosto kulervoucí, jedna z nejlepších scén vůbec..