Recenze (146)
Těžký prachy (2002)
To zas byla chujovina....
Americké válečné lodě (2012)
Vcelku slušný námět totálně zprasený trapnými triky a hereckými nevýkony. The Asylum v plné "parádě".
Růžový panter 2 (2009)
Trapná americká zpatlanina na legendární filmovou sérii..
Štiky (2018) (pořad)
Tak tohle už snad ani není možné hodnotit. Reality show? Ani omylem. Debility show, od aktérů po producenty. Humus.
Smrt krásných srnců (1986)
Tak tomuhle jsem opravdu na chuť nepřišel - ani knize, ani filmu. Pro mě neskutečně nudné.
Sucker Punch (2011)
Strašná slátanina.
Ve jménu krále 2 (2011)
Lundgren je neherecké dřevo s kamenným ksichtem a scénář byl fakt zoufalost...
Ve jménu krále (2007)
Klasická stathamovka s koukatelnými akčními scénami, ovšem se slabším dějem.
Po přečtení spalte (2008)
Na tak vysoké hodnocení mi to nepřišlo jako něco extra - zápletka sama o sobě není špatná, ale pořád tomu něco chybělo. Možná to mohlo být vtipnější i akčnější. 35%.
Bojovníci severu: Sága Vikingů (2014)
Dá se na to koukat, ale díky některým nelogičnostem (třeba po hození jedné zápalnice se zřítí celá věž a zdivo se tříští) dávám hvězdu dolů.