Recenze (177)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
První dvě série boží, pokračováním to však ztrácí své kouzlo. Hudba a herecké výkony však výtečné stále.
TY (2018) (seriál)
Příliš americké.
Králíček Jojo (2019)
Když je Židovka lepší kamarádka než Adolf Hitler. Pro mě rozhodně jeden z nejlepších filmů za rok 2019. Možná ten nej.
Joker (2019)
Možná jsem čekala více akce. Ovšem hudba, kamera a herecké výkony GENIÁLNÍ.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Nebyla to ta nejlepší Tarantinovka (tou pro mě už napořád budou Pancharti), ale přesto to bylo výborné. Taková milá, konverzační černá komedie, kde na jejím konci je naprosto boží finále, o kterém opravdu dopředu nechcete nic vědět.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Yo, bitch! Dokonalé to je. Všechny postavy jsou skutečně skvěle napsané a neskutečně skvěle zahrané. Moje top postavy jsou Jesse Pinkman, hláškující Saul, správňák Hank a tajemný Gus.
Černobyl (2019) (seriál)
Bravurně natočeno! Takhle špatně mně z filmu dlouho nebylo. Jediné, co bych vytkla, je angličtina. Kdyby byl seriál natočen v ruštině, bylo by to dokonalé! Ovšem chápu, v ruštině by seriál neměl takový přesah...
Orel Eddie (2016)
Pohladilo na duši.
Rozhovory s vrahem: Výpověď Teda Bundyho - Burn Bundy Burn (2019) (epizoda)
Lepší než kdejaký horor. A upřímně se dost těším na film se Zacem Efronem. Je Bundymu vzhledově docela dost podobný.
Sidney Hall (2017)
Jeden z nejzajímavějších filmů poslední doby. Velké překvapení. Do puntíku souhlas s uživatelkou Kaka.