Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Teorie velkého třesku (2007)
Dexter (2006)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
M*A*S*H (1972)
Červený trpaslík (1988)
Hvězdná brána (1997)
Futurama (1999)
Nobuta. O produce (2005)
Minami shineyo (2009)
Jedno z mých nejoblíbenějších korejských dramat. Jeremyho a manažera Ma si každý musí zamilovat na první pohled, jeptišku v přestrojení Mi Nama na druhý, no a Tae Kyunga na ten třetí kukuč. Trochu stranou zůstává, přesně ve svém stylu, Shin Woo - beznadějná romantička...ehm, tedy... romantik, který čeká na onen perfektní moment k vyznání své lásky a ten moment nepřichází, a nepřichází a ... nepřichází. A Shin Woo tedy čeká, čeká a ... čeká. Nicméně při druhém ( a každém následném) shlédnutí si člověk uvědomí, že jeho postava, byť trpí pod neúprosným jhem scénáristovým, přece jen není zcela beznadějná a má co nabídnout. Schválně neříkám, že ta zápletka je nereálná, děj předvídatelný a další nehezké věci, protože toto je seriál určený k čisté zábavě a přesně podle toho si ho i vychutnávám. A na závěr co se hudby týče, musím říct, že je dobře zvolená a funguje i samostatně v rámci OST (hlavně Without Words), znalce navíc potěší, když přímo v seriálu poznají Lee Hong Ki-ho, jenž hraje Jeremyho a snad jako jediný z kapely nezpívá - a přesto jeho charakteristický hlas zní v písničkách v pozadí relativně často.