Poslední recenze (267)
Gangy z Birminghamu - Série 4 (2017) (série)
Peaky Blinders - seriál, kde lidi dramaticky pomalu chodí za drsné hudby. Cca 6x za díl.
Jedeme na teambuilding (2023)
Autorky nikdy nebyly v korporátu, ale kdysi viděly IT Crowd.
Temný Kraj (2017) (seriál)
Hodnotím po prvních pár dílech. Mně přišlo, že by ten seriál měl být dobrej, ale z nějakého důvodu není. Vždy to má nakročeno k nějaké gradaci a pak najednou nic nepřijde. Napínavost nula. Příběhy vyšetřovatelů to pro mě zabíjejí a jsou do případů vkládány neobratně. Od prvního dílu se intenzivně pracuje na tom, aby byl jejich charakter důkladně vykreslený a nestalo se, že by náhodou někdo něco nepochopil. Navíc jedou podle zaběhnutého mustru: jedna horká hlava, jeden pomalej a línej a jedna ženská, která to má prostě těžký. Postava Vojty je nepřirozeně a zbytečně afektovaná. Nejvíc mě štve roztřesená kamera, random střihy na jedoucí auta a hlavně nepochopitelné záběry na části těl při dialogu (nebo jen do dramatické hudby), například kus boku, rozkrok s břichem, stehno, nos, čelo, pas,... jak kdyby kamera trpěla ADHD.
Poslední deníček (2)
maraton mizerných filmů
Opravdu každý katastrofický film musí začínat rozchodem nebo rodinnou hádkou, díky které se pak všichni zase sblíží?