Recenze (29)
Boratův navázaný telefilm (2020)
Nevybíravý humor nahradila předvolební agitka a co hůř, některé scény (např. návštěva synagogy) působily jakoby se Cohen za svou předchozí tvorbu omlouval. Vždycky si ho budu vážit, protože posunul legraci o kousek dál, ale vypadá to, že dal přednost budování "lepšího světa", případně jde na ruku chlebodárcům. V každym případě je to škoda.
Westworld - The New World (2020) (série)
Příběh a myšlenka slabá, ale za to ty efekty. Škoda.
The Sunshine Makers (2015)
O lsd jako takovém, ani o podstatě tripů se moc nedozvíte. Film nekriticky vypravuje příběh dvou idealistických rebelů (či sociálních inženýrů, slovy Radkina Honzáka) a téměř nic víc. Je zábavný, i když trochu zdlouhavý.
Polibek upíra (1988)
Film lze vnímat jako horror o rozvíjející se upírské psychóze i jako absurdní komedii. Obojí je super. Cage je král!
Vlk z Wall Street (2013)
Nic proti drogám, kurvám a luxusu, ale samy o sobě na dobrej film nestačí. Povrchní jsou nejen postavy, ale i předvídatelný děj. Z DiCapriova výkonu jsem taky nebyl kdo ví jak nadšený. Jediné co film nabízí je efektnost pro ty, co by si přáli tímhle způsobem žít. Za mě jednoduchá naleštěná sračka pro jednoduché publikum.
CURANDEROS (2017)
Zajímavé téma, nepovedené zpracování. Změť názorou s různou mírou relevance a odbornosti.
Extrémní držgrešle (2011) (pořad)
Zřejmej fake, ale smál jsem se až jsem se za břicho popadal. Fandové demence ocení.
Perfektní den (2015)
Slabý příběh s nezajímavými postavami nezachrání ani průměrný humor a prostředí válečné Jugoslávie.
Čtvrtníček, Šteindler a Vávra (1998) (seriál)
U velkého balení malý esesáček zdarma!
Počátek (2010)
Velká nuda a spousta nelogičností:)