Recenze (29)
Malý obchod hrůz (1960)
Po dlouhé době jsem byla z nějakého filmu nadšená. Je pravda, že za mnohé vděčím českému překladu, který byl skutečně brilantní a filmu dodal jisté kuzlo. Nevadí, že právě ono kouzlo snímku tkví v absurdní směšnosti jednotlivých scén viz pojídání mrtvol květinou či konečná honička, kdy každý ze zúčastněných šlápne do stejné kaluže. U filmu jsem se bavila a scéna s Nicholsonem mě naprosto uzemnila...
Kafe a cigára (2003)
Některé povídky byly o něco slabší, jiné ještě horší, ale jiné naopak výborné. Jako celek se mi film líbil a je fakt, že ještě u žádného filmu jsem nevypila tolik kafe a nechtěla tak moc kouřit - pokud jste milovníkem kávy a kuřák, tak hurá do toho...
John a Mary (1969)
Velice příjemný, nevšední a zajímavý snímek. Doprovodné vnitřní monology dodávají atmosféru, stejně jako střihy do minulosti. Na tenhle film se určitě podívám ještě jednou...
Tři muži ve sněhu (1936)
Velice příjemná komedie s úžasným pánským triem v hlavních rolích. Bohužel ke konci mi začínala vadit Věra Farbasová jako ukníkaná továrníkova dcera ... škoda.
McLintock! (1963)
Nikdy jsem Johna Wayna neměla moc v oblibě. Některé jeho filmy se mi přesto líbily, ale tenhle k nim určitě nepatří. Nemám nic proti propojení humoru s westernem, ale tady toho bylo až příliš. Rozvleklé scény a stále se opakující vtipy taky moc nedodají na kráse a pro mě prkenný Wayn vše jen podtrhne k horšímu.
Žraločí muž (2005) (TV film)
Vše o filmu vypovídá název - je o žraločím muži a to je tak asi všechno. Jediné, co mě zaujalo byly všude přítomné barely benzinu - uprostřed řeky, silnice, louky... a všechny udělaly bum...
Quills - Perem markýze de Sade (2000)
Náherné, brilantní a okouzlující herecké výkony....tak lze shrnout tento film. Vícero jednotlivých příběhů občas místo plynulosti lehce drhne, ale to zachrání herecky skvostné výkony. Film je překvapivý, dekadentní, možná až pobuřující, to vše ho dělá nevšedním. Musím říci, že mě příjemně zaujal a překvapil...
Hadi v letadle (2006)
Oblíbila jsem si filmové braky o ničem, ale tohle bylo moc... Konkurentem může být jen Žraločí muž, ale i tak byli Hadi v letadle mnou viděným nejhorším filmem.
Rudá voda (2003) (TV film)
Při nočním přepínání televize mi poskočilo srdce nadšením - další film se žralokem! Nejsou lepší filmy než právě s těmito parybkami a to z jednoho prostého důvodu, je v nich většinou naprosto vše, co jen ve filmech může být. U tohoto konkrétního případu mě dostala myšlenka žraloka v řece a fakt, že útočil a požíral jen záporné postavy byl o něco lepší, leč naprostým vrcholem filmu není jedno ani druhé, zvítězil naprosto geniální závěr - provrtání žraloka naftařským vrtákem... No, co dodat...
Malý Buddha (1993)
Tak na tenhle film jsem se pokoušela dívat několikrát, leč marně. Zprvu jsem své antipatie přisuzovala špatnému duševnímu rozpoležení, ale nakonec jsem přišla pouze na holou skutečnost, že se mi snímek prostě nelíbí a to vůbec. Nezaujal mě ani v jednom momentu a po pravdě jsem ho ani nedokoukala.