Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003)
Dr. House (2004)
Merlin (2008)
Hra o trůny (2011)
Upíří deníky (2009)
Sherlock (2010)
Rich Man, Poor Woman (2012)
Ano ano ano! To nejlepší, co jsem v poslední době viděla. Byla jsem natolik navyklá na korejskou romantickou tvorbu, kdy se půl seriálu dívám na brečící hlavní hrdinku a druhou polovinu se koukám na flashbacky, že tento seriál se ukázal být velmi příjemnou změnou. Lehký, rychle se rozvíjející a hlavně bez otravného přehrávání a s úžasným Ogurim jehož postavu jsem si ihned zamilovala (scénu, kdy za ní přišel do školy jsem si přehrávala několikrát) Dalším příjemnou změnou byla hezká a nestupidní hlavní hrdinka, které jsem fandila. Celkově jsem těch 11 dílů zhltla na jeden zátah. Super!