Recenze (226)
I tre volti della paura (1963)
Tři luxusní povídky. První spíš připomíná film When stranger calls. Druhá, bezkonkurečně nejlepší, má atmosféru hustou tak, že by se dala krájet a třetí o pomstychtivém duchovi je taky dost dobrá. Musím Bavovi dát plný počet, protože jsem se královsky bavil.
Sundo (2009)
Final destination v asijském podání.
Mistr loutkář III: Toulonova pomsta (1991)
Loutky vs gestapo? Proč ne. Tentokrát si krvežíznivé loutky berou do parády nácky.
Vrah přichází v noci (2001)
Až na to herecké obsazení je to nadprůměrné giallo. Zajímavý příběh a taky docela cool vraždy.
Tou qi (2009)
Celkem jinak průměrnou duchařinu vyzdvihují retro scény.
Malý krámek hrůz (1986)
Tři. Ale jen díky psychopatickému zubaři. Jinak mě to moc nebralo.
Henry Lee Lucas: Sériový vrah a lhář (2009)
Henry Lee a Otis by si asi zasloužili trochu lepší zpracování. Četl jsem o nich knížku a dělali daleko větší prasárny, než jsou k vidění ve filmu.
Démoni (1990)
Tak tohle byl totalni kolaps. Beze stavy. Proste nudo.
Noroi (2005)
Dokument/horror. Podle mě tento film porazil Blair Witch po všech stránkách.
Pach krve 3 (2009)
Nejslabsi dil z cele serie.