Recenze (218)
Případ nevěrné Kláry (2009)
ubohost, nudné a ještě šílený dabing...
Vánoční koleda (2009)
Pět hvězdiček za 3D. Rozhodně nedoporučuji jako rodinný film :D
2012 (2009)
další film z katastrofickým scénářem, to prostě miluju. Sice sem tam docela blbosti, viz kličkování a podjíždění padajícího mostu a budov v limuzíně, ale jinak skvělé. Happy end ;)
500 dní se Summer (2009)
příjemná romantická komedie. Výborný soundtrack :)
Star Trek (2009)
božské
Z pekla štěstí 2 (2001)
Jednu hvězdičku za Káju
Návrat komisaře Rexe (2008) (seriál)
Italská přeďělávka už je opravdu moc. Zlatý starý Rex.
G-FORCE (2009)
G-FORCE aneb Morčata vs. kávovar... trošku si vzali z Transformers, RR.. ale jinak sranda a v 3D DIGITAL kinech paráda :)
Pusinky (2007)
dokonalé :)
Vzhůru do oblak (2009)
dal bych 3 pokud jdete na normální a 4 hvězdičky pokud na 3D projekci. Jinak úvod dojemný a vtipný. Zbytek filmu lehce ujetý. Hláška "Hele Veverka!" byla 3x vtipná, ale pak už ne. K českému dabingu nemůžu nic vytknout