Recenze (146)
Road House (1989)
Presne jak to napsala kleopatra ale u mne za tri
Předvečer zkázy (2013) (TV film)
Uz tak NEsci-fi, film na 10% mne stacil cesky dabing s Jakubem Saicem, abych i tech 10% bohuzel ubral, takde nic.
Apokalypsa ve znamení zvěrokruhu (2014) (TV film)
Jak pise kleopetra i ja uz taky videl horsi. pro trochu zasmani docela dobry.
Okres na severu (1981) (seriál)
je zvlastni tento serial zhlednout po tolika letech a jeste zpoza byvale zelezne opony. Komentar ktery napsat Bart vystihl presne muj nazor na tento serial.
Bitevní loď (2012)
Az na velke mnozstvi nelogicnosti a pro me hrozne nesympatickou postavu Hoppera, se na to dalo koukat.
Prázdniny v Římě (1953)
Dnes jsem ho videl potreti a konecne v originalnim zneni. Opravdu nadherny film.
Krokodýl (2000)
Po druhem zhlednuti asi po pul roce davam jednu hvezdicku, protoze jsem se znova asi trikrat lekl a mockrat zasmal. A taky za ten holej zadek na zacatku.
Krajní meze (1995) (seriál)
Jako celek je to vynikajici serial. Samozrejme, ze pri 154 dilech se nutne vyskytnou i slabsi, ale to je v poradku.
Zlatí úhoři (1979) (TV film)
pro me srdecni zalezitost a jinak pane Kachyna smekam...
Rok ďábla (2002)
golfista to napsal moc hezky. Ja znal Jaromira Nohavicu i chlapy z Cechomoru a mimo toho mam taky skusenosti s chlastem, takze pro me super. Jinak Jarek, Karel, Jaz i Petr Cerny zahrali svoje postavy verohodne a tim padem pro mne je to pecka.