Recenze (433)
Geniální vynálezy (2015) (pořad)
Některé díly výborné, jiné vyloženě nudné. Když ale přehlédnu ty nudné a vezmu v potaz přínos, hodnotím spíše kladně.
Země bakterií (2005) (TV film)
Na začátku to byly tak brutální kecy, že mě totálně znechutily a vypnul jsem to. Pak jsem ale náhodně ve filmu poskočil a zaujala mě část využití bakterií - třeba jako nevyčerpatelný zdroj energie z fekálií! Je zvláštní, že třeba k nám se to ještě stále nedostalo. Možná díky tomu, že evropská společnost je fekálie schopna vnímat jen jako odporný odpad.
Suezský průplav (2017) (TV film)
Je až neuvěřitelné, jak obrovské projekty člověk zvládne. A rovněž je neuvěřitelné, jak dalece postupuje technika a co vše už existuje...
Moskevské metro (2009)
Docela zajímavý pohled na stavbu metra. Na mě místy možná až moc detailní (hromady jmen) Ale když vezmu v potaz, že je to ruský dokument pro ruský lid, pak je to naprosto v pořádku.
Ztracené světy (2005) (seriál)
Viděn díl Vývoj atomové bomby. Ale jak mohu hodnotit celý seriál, když už jen podle témat vidím, že může být o dost horší, než se zdá teď??
Drogy a mozek (2005) (seriál)
Po shlédnutí jednoho dílu - Alkohol a tabák: kvalita možná není až tak vysoká, zato výpovědní hodnota ano. Alkoholici si ve velkém ničí mozek... *další díl Drogy: ocenil bych vypuštění zbytečných prostřihů. Jinak velmi zajímavý díl.
Neumírejme mladí (2007) (seriál)
Musím říct, že se autoři opravdu snažili a je to opravdu zajímavě podané. Místy možná ale až trochu detailně a nechutně.
Vzestup peněz (2008) (seriál)
Velmi solidně zpracovaný dokument o vývoji finančnictví ve světě.
Made in China (2006) (TV film)
Vím, v Číně to lehké nemají... Ale tento dokument mi přišel přeci jen trochu málo o tomto vypovídající.
Neuvěřitelné lidské tělo (2007) (TV film)
Velmi příjemně zpracovaný dokument o lidském těle. Nicméně málem jsem se to nedozvěděl, protože hned na začátku mě od dalšího sledování téměř odradilo eroticky lazené seznámení s kůží.