Recenze (330)
Joroiden Samurai Troopers: Kikótei densecu (1989)
Když mi bylo dvanáct, dal bych tomu 5, teď bych tomu dal tak 3. Tudíž dávám průměr.
Joroiden samurai Troopers: Message (1991)
Když mi bylo dvanáct, dal bych tomu 5, teď bych tomu dal tak 3. Tudíž dávám průměr.
Joroiden samurai Troopers (1988) (seriál)
Když mi bylo dvanáct, dal bych tomu 5, teď bych tomu dal tak 3. Tudíž dávám průměr.
Venom (2018)
Je to béčko O fyzice autoři triků sice slyšeli (na rozdíl od Indů), ale že by o ní věděl něco víc... to zase ne. Sem tam se logika schovává v rohu a tiše brečí. ...no a? Já se bavil:D
Ys: Tenkú no šinden – Adol Christine no bóken (1992)
Ta čtvrtá hvězda je za hudbu a protože ten svět znám ze hry. Jinak je to jen za tři.
Ys (1989)
Ta čtvrtá hvězda je za hudbu a protože ten svět znám ze hry. Jinak je to jen za tři.
Mr. Mercedes (2017) (seriál)
Ta jedna hvězda je za Brendana Gleeson a hudbu.... Jinak je to zajímavý nápad (jak překvapivé, když je podle knížky Stephena Kinga) zoufale volající o pomoc o záchraný kruh, protože se topí v moři klišé a politicky korektních témat.
Agresivní virus (2014) (seriál)
První série mě chytila ukázkově, ovšem ty další šly pomalu dolů
Čapkovy kapsy - Příběh sňatkového podvodníka (2011) (epizoda)
Pro mne vychází tento díl ze srovnání s mnohem starší verzí z roku 65 stejně, jako by si vedly párky z nádrážní restaurace v porovnání s obědem od babičky... Ovšem, jak se zdá, jsem jeden z mála kdo tak soudí.:)
Kodýtkova detektivní kancelář (1970) (seriál)
Série večerníčků, které na cílovou skupinu, tedy děti, účinkují skvěle.