Oblíbené seriály (10)
Preacher (2016)
Nejzábavnější flanďáky nasírající (nikoli bezbožný) počin od dob Life of Brian (i když tohle o dost drsnější). Kde jinde byste mohli vidět jak si Ježíš dá s Hitlerem po tlamě (…,,ty ubohej hipísáku!" ….,,ty tuctovej fašoune!" ) -- Snad až bude český kardinál někde na výletě, mohla by nějaká česká TV nabýti odvahy , a pustit nám to celý pěkně od Genesis.
Městečko Twin Peaks (1990)
Zmar,incest,smutek,osamění,chtíč,násilí,-jako koncept scénáře.Tohle fakt není komedie.
Řím (2005)
To je tak,když se na seriálu nešetří a příběh není úplnej debil. (i když pár historikům se asi chtělo při sledování škrtit pány a dámy autory, no a?)
Česká soda (1993)
Pro mě radost a nevěřitelnost,že tohle šlo v TV tak dlouho.Pak asi těm TV komisím (neplést si s cenzurou,ta u nás přeci není) musel někdo napovědět,že tohle není hezké a korektní.O vo to tady přeci de,v tý naší krásný a slušný zemi.
Jistě, pane ministře (1980)
Poplatné pro jakoukoli PARLAMENTNÍ demokracii.Hlavně pro tu naši.
Červený trpaslík (1988)
Kvíz,- co to je? 200 Rimmerů v centru Prahy.----Parlament.
Westworld (2016)
Tak to bychom měli něco z Bible, etiky a trošku té sociologie, a taky z Dicka ,Bradburyho, a Asimova :-), ... . pak samozřejmě spasení (když už si pohráváme s těmahle biblickýma tématama) skrze beránka (vlastně paní Beránek), a nakonec zabijem boha! -- Tož bylo jednou to co bude …. (a ty úvodní titulky jsou boží!)
Battlestar Galactica (2004)
Sci-fi pro dospělý.(skvěle a precizně vybroušené charaktery téměř všech postav ,-neustále hustá paranoidní atmosféra,pevná dějová linka jen s malýma odbočkama,spousta akce) Vynikající záležitost.
Temný případ (2014)
Pizzolatto mě vcucnul do svého světa. Tak (jak se to předtím povedlo jistému Lynchovi s Twin Peaks).
Já, Claudius (1976)
Ani mi moc nevadilo,že to jsou slova a myšlenky pana Roberta Gravese co tam ti nešťastníci na sebe chrlí (co se dějin týče tak alespoň že jména ,,hrdinů" a data tak nějak seděla),ale atmosféra a koncept perfektní.