Recenze (98)
Nikdo (2021)
Taková ta klasická bum-prásk Amerika, kde hlavní hrdina vyjde z boje s jedním škrábancem a proti tomu šmahem zamorduje stovku protivníků se samopalama. Že se děj odehrává v centru velkoměsta a přes všechny výstřely, zdemolovaný auta a litry proteklý krve tam na vteřinu nezahlédnete policajta snad ani netřeba zdůrazňovat...
Monster Party (2018)
Hvězda navíc za sympatickou Erin Moriarty, jinak je to taková tupá jednohubka. :)
Holky z červeného gauče (2021) (seriál)
Vzhledem ke všem událostem, co se tam odehrávají, mě snad nejvíce fascinuje naprosto nereálná absence policejní složky...
V karavanu po Česku - Karlovarský kraj (2021) (epizoda)
Jako krajana mě tedy tento trip zrovna nezaujal. Skákání z místa na místo bez nějaké koncepce a pořádných informací. Zcela vynechány jedny z nejzajímavějších lokalit jako Mariánskolázeňsko, Loket nebo Krásno. O Jáchymově, čtvrtých lázních kraje, asi deseti vteřinový záběr kamerou a prakticky zcela bez nějakého popisu. Proč tam tedy vůbec jel natáčet?
What Lies Below (2020)
Kdyby to bylo dějově trochu dotaženější, bylo by to i na tři hvězdy...
Svatba na první pohled (2020) (pořad)
Komediální kamufláž...
Replicate (2019)
Z mého pohledu takový nedotažený. Ta pointa nebo důvod vzniku onoho problému tam vůbec nepadly, což je trochu škoda. Kdyby to šlo, dal bych spíš dva a půl hvězdy, ale za tu nečekanou "Prahu" v závěru to zaokrouhnu na tři.
Boratův navázaný telefilm (2020)
Jak už to bývá, nese se to na stejném principu, ale na jedničku to nedosahuje...
Vyšinutý (2020)
Zážitek kazí zejména to, že film se odehrává v nějaké městské metropoli, kde by policie logicky měla hlavní postavu se svým přístupem obratem zadržet a ne, že se to tak vše tak nereálně natahovat...
Mizerná jízda (2020)
To byla neskutečná, ale fakt neskutečná hovadina, jakou jsem dlouho neviděl. :P Očekával jsem něco mírnějšího typu Pařby ve Vegas, ale to jsem se sekl. Je to spíš takovej mix filmů jako Zahulíme, uvidíme nebo Zkurvenej pátek...