Recenze (98)
Paranormal Activity 4 (2012)
Po jedničce, ač slabší, konečně díl na kterej se dalo koukat.
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Bylo to zajímavé "městečko", to už by se našlo více obyvatel i v osadě havranů. :))
Teletubbies (1997) (seriál)
Naprostý brainwashing...
On the Inside (2011)
Díky Olivii Wilde je hvězdička navíc.
Panic je nanic (2006)
Zázrak to určitě není, ale taková hrůza zase taky ne. Slabší odvar typu American Pie. Film mě celkově bavil, vtipný místa tam jsou taky. By mě zajímalo co od toho zdejší "odpaďáci" čekali...
Být skinheadem (2003)
Dokument celkově stojí stojí za zkouknutí, ale najde se tam pár momentů protiřeči. Např. apolitičtí skini pro zachování skiheadského původu podporují SHARP. SHARP = opak WP a hlásící se ke spolku Antifa - politicky orientovaní doleva. Takže původní skinheadi tedy byli již levičáci (v té době ještě i bez pravice)? Aha... Pak je skupina Los Fascidos, hlásící se k Antifa, SHARP a RASH, aby tak skinheadské hnutí získalo zpět sílu. Aha. Takže v tom mám konečně "jasno" a vím, že původní skinheadi byli levičáci! :))
TOP STAR (2010) (pořad)
Brak pro paničky s nalakovanými nehtíčky, pro normálního člověka absolutní ztráta času.
Bastardi 2 (2011)
Jsem rád, že pokračování již mělo i ňáký ten děj a nebylo to hlavně pro puberťáky. Předchozí díl ve kterém šlo o "supr mega hustý hlášky" mě naprosto neoslovil.