Recenze (557)
Rozsvítit noc (2021) (seriál)
Už dlouho mě nic tak neokouzlilo. Počínaje skvělou retro atmosférou, zajímavým způsobem vedení děje (nejedná se jen o klasickou detektivní zápletku), ale především neuvěřitelně elegantním hereckým projevem obou hlavních hrdinek.
Muž tisíce tváří (2016)
Skvělé
Sůl a oheň (2016)
Místy až nechtěně vtipné, přesto bylo ve filmu pár opavdu hezkých momentů. Nejvetší problém však spočíval v tom, že film vůbec nedával smyl :)
Nikdy neodvracej zrak (2018)
Naprosto skvělý!
Your Honor (2020) (seriál)
Provedení i proměna hlavního hrdiny je obdobná jako v Breaking Bad.
Mother (2020)
otřesné
Hlava Medúzy - Vykročení do života (2021) (epizoda)
Není to tak špatný
Ostré předměty (2018) (seriál)
Naprosto skvělý.
Berlínská mise (2016) (seriál)
Druhou sérii jsem dokoukala víceméně ze srandy. Neuvěřitelně debilní dialogy.