Recenze (557)
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Zatím velká spokojenost, navíc s mým miláčkem Damianem. Švihlá agentka je taky fajn, na manželku a fracky si musím postupně zvykat. P.S. Po shlédnutí 10. dílu 2. řady musím pár věcí poopravit: 1) Carrie je naprosto neuvěřitelná ve všech myslitelných i nemyslitelných směrech a není "švihlá" jak píšu výše... 2) Brody je ještě lepší než v první řadě, přestože se odvrátil od temné strany. Napůl tam však stále zůstává a to je dobře... 3) Saul je génius... 4) Na manželku a fracky už si ani zvykat nehodlám... 5) jóo a ty krysy, který tam škoděj - věřím - nedopadnou dobře...
Střepy v hlavě (2008)
Žila jsem v domnění, že se jedná "pouze" o thriller, takže jsem se hrozně lekala a bála, neb na horory nejsem stavěná. Ale jsem ráda, že jsem to viděla, protože celkové vyznění filmu - především jeho "chladně-ledová" atmosféra a ono často zmiňované ticho, které znenadání vyústilo v nervy drásající skřípot, aby se děj po chvíli opět ponořil do tiché blaženosti - se mi dost líbilo.
Svatba ve třech (2005)
Asi jsem se zamilovala.
Zrození šampióna (2009)
Sandra - dobrý, ale Oskar? Jinak ten malej spratek mi lezl neskutečně na nervy. A rozhodně nejsympatičtější postava byl tří tunovej černoch.
Zóna smrti (2005)
Neskutečnej masakr.
Jonesovi (2009)
Námět filmu je skoro na poblití a děj se zřejmě může odehrávat pouze v USA, nicméně... Když odhlídnu, musím uznat, že jsem se nenudila. A jelikož pravda a láska zvítězila, mé nafoukané ego dostalo zadostiučinění. Drobná poznámka: čím je Demi Mooreová starší, tím je lepší. A to nejsem žádná její fanynka. Zatím, ale asi se k tomu schyluje.
Mrtvá zóna (1983)
Christopher Walken je neuvěřitelnej.
Kontakt (1997)
Moje zamilovaná sci-fi s krásným poselstvím života (kéž by to takhle nějak bylo) a výbornou Jodie, až se mi z toho plakat zachtělo a zaplakalo. Scéna v "přístroji" je výborná.
Světlo ve tmě (2006)
Nebuďte k Demi Moore tak přísní. Vždyť čím je starší, tím hraje líp a je taky mnohem sympatičtější. Film měl dobrou atmosféru a to mi stačí.
Goldfish Memory (2003)
Milé.