Recenze (61)
Stvoření světa (1957)
Ač odpůrcem všeho kolem všech náboženství, tohle bylo snad první zpracování Genesis, které se mi dostalo do povědomí. Nenásilná forma, která dítě seznámí s bulšitem s dvoutisíceletou tradicí... Ale je to pěkný.
Vzpomínky na lásku (2004)
Východní Asie umí plodit i něco jiného, než potvory zavřené v míčkách, holku z měsíce a ukníkané boy/girlbandy o 7+ členech. Varování - až moc sensitivním lidem nedoporučuju, to by mohli skončit v 1 litru slz.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Film, který jsem necíleně viděla asi 4x a pořád mě baví. Navíc - tenhle příběh psal sám život a lepšího autora nikde nenajdete :)
Smrtonosná zbraň (1987)
nenadchne, neurazí. Ale proti gustu žádný dišputát, že jo.
Mimoni (2015)
Viděla jsem dvakrát, ráda uvidím potřetí. Možná přichází už stařecká senilita, ale hrdě prohlašuji, že ve třiceti se ráda koukám na pohádky. A tahle je místy nejen pro děti.
Já, padouch 2 (2013)
Vidíte jedničku náhodou na oslavě, musíte vidět i dvojku (už cíleně doma) a že trojku uvidíte v kině už nemusím dodávat. Jedna ze sérií animáků a příběhů od dob Shreka, kde dvojka rozhodně není blbější než jednička a o trojce nikdo snad nemá pochyby, že se taky povede. Co víc dodat, jsou žlutí, jsou vtipní, jsou mimo.... Beee-dooo, beee-dooo, beee-dooo....
Já, padouch (2010)
Tomuhle žlutýmu moru jsem se vyhýbala od doby, kdy mi to komerce začala cpát horem dolem i na místech, kde bych to nečekala. Pak přišla oslava narozenin s projekcí a já se tomu nevyhnula. A můžu říct, že po dlouhé době zase animák, který pobavil. Kdyby to ta komerce tak nepřeháněla, možná bych byla obohacená o víc takových kousků a znala bych Příběh žraloka, Cars, Frozen atp. atp. atp...
Muž na laně (2015)
Tenhle film mi byl popsán asi takto: "Prej je to o maníkovi, kterej se rozhodl projít po laně mezi dvojčaty a ten film je vlastně o tom, jak to plánuje, pak to přeleze a konec." No super, a na to mám jako koukat dvě hodiny? Hele, nebylo to až tak blbý. Sice ještě do půlky filmu mi to přišlo o ničem a zachraňovaly to jen drobné vtípky a lehký humor. Ale v momentě, kdy došlo k samotné realizaci a k samotnému představení, mě ten film neskutečně bavil. Scéna na laně je opravdu pěkně zpracovaná a kdo není vyloženě suchar nebo verbal, bude ho to bavit. Takže 4 hvězdy a 76% zcela po právu.
Purpurový vrch (2015)
No, jak bych to... nic moc film. Teda spíš nic než moc. Prvoplánové lekačky, že tatík umře jsem věděla dřív, než lidi odešli z lázní, duchové spíš připomínali potvory z Tichého Kopce a purpurově zbarvený sníh mě taky nějak moc neučaroval. Sice je to pořád lepší než Thexhashký mejsejkr, ale rozhodně nic, o čem bych musela psát nutně domů.
Útěk z MS-1 (2012)
Další příklad toho, jak poslední čtvrthodinka dokáže zabít solidně rozjetý příběh plný akce, vybuchování, násilí a humoru hlavního hrdiny a skotské angličtiny.