Recenze (275)
Vetřelec (1979)
...narvané kino k prasknutí, lidé seděli dokonce i na schodech, absolutně vydýchaný vzduch tehdy v podzemním paláci Alfa, ticho, jak v hrobě a výkřiky do tmy, to vše ještě znásobilo hmatatelnou hrůzu...úžasný zážitek, který se povede jen málokdy zopakovat, ne-li vůbec
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
...hm, musím, bohužel, konstatovat, že na mě ten film taky nepůsobí, ba dokonce pokud působí, tak s odpuštěním přiblble...funguje na mě mistrně jen Kopecký a Hrušínský
Cesta do pravěku (1955)
...strašně moc bych s nimi cestovala do pravěku, škoda, že mě tenkrát na tu loďku kucííí nevzali...
Čarodějův učeň (1977)
...od té doby, co jsem viděla tento film, se mi ježí vlasy na Tři krále a ta koleda mi to taky připomíná, je to krásně děsivé...
S Pydlou v zádech (1985) (divadelní záznam)
...děkuji "golfistovi", že tu hru sem prosadil, abslutně právem tu patří ;o)
Dobytí severního pólu (2006) (divadelní záznam)
...moje nejoblíbenějčí Cimrmanovka...citát se psy mám taky nejraději ;o)
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
...David Attenborough mě ještě nikdy nezklamal, naučil mě dívat se na cokoliv živého jinýma očima i na ty druhy, které teda moc nemusím...obdivuji jeho fundovanost
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Ta ovečka je prostě k sežrání, nápady soužití zvířátek na farmě jsou k popukání, naschvály s čuníky super...a člověk z toho souboje většinou vychází jako naprostý trouba ;o)
M*A*S*H (1972) (seriál)
...Večerníček pro dospělé ;o)
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
...Věra Tichánková a její kamený obličej při povedených vědeckých pokusech mě bude bavit pokaždé, kdy si tento seriál pustím...