Recenze (59)
Kouzla králů (2008) (TV film)
Ale jo, nebylo to až tak hrozné.
Orphan (2009)
Wau...tohle dílko mě dostalo do kolen, zhruba po půl hodině jsem cítila nepříjemný pocit v žaludku a ten se úměrně zvyšoval až do konce...ďábelská "holčička" byla geniální...pořád jsem si říkala, ta je moc inteligentí, to mi nesedí...a pak z čista jasna vše do sebe zapadlo...líbilo se mi to - tedy líbilo je nepřesné, na konci jsem si oddechla a běžela rychle rozsvítit. Takže sirota je za pět*
29 a ještě panna (2007) (TV film)
Hlavní hrdinka je mi nesympatická, hraje, že jí je 29, chová se na 15 a vypadá na 35. Pak jsem si všimla, že je to německý film a tím se vše vysvětluje. :( Film je hloupý, zapletka hrozná, výkony herců ještě horší.
Next (2007)
Sedlo mi to a nezklamalo!
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Tuhle pohádku nemám moc ráda. Souhlasím s astraalem.
Lepší už to nebude (1997)
Skvělý námět a k tomu Jack Nicholson, ďábelská kombinace!
Deník nymfomanky (2008)
Tento film je tu přirovnávám k soft pornu, co jste ale čekali? Upřímně řečeno už podle názvu je jasný, že to asi o jeptiškách a víře k bohu nebude ne? Jsem rozpačitá, myslím, že z tohoto námětu se dalo vytřískat daleko víc. Valina povaha se měnila podle toho jak se režisérovi hodilo - jako počasí, jednou byla nymfomanka, která je posedlá sexem, pak zas zamilovaná a se sexem počkala, protože se poprvé zamilovala (chová se tak nymfomanka?!), pak se stala prostitutkou, protože by to dělala i zadarmo - užívala si to, nakonci se jí to už za peníze nelíbilo, tak toho nechala. No nevím, jestli to je takhle i v životě. Erotické scény mi přišly věrohodnější než v mnoha amerických filmech, kde platinové blondýny s umělým poprsím předvádí rodoe s pazvuky, které jsou někdy až děsivé. Hodnocení? Přelom dvou-třech hvězdiček. Nakonec tři - za to že po shlédnutí filmu jsem o tom všem ještě dlouho přemýšlela.
Venkovský učitel (2008)
Velice dobré, nejvíce mě zaujal Liška s Bydžovskou, jak tu již bylo zmíněno, herecký koncert. Liška ve své netypicky nekomediální roly mi opravdu sednul, o Bydžovské ani nemluvím, živé, jasné, hercům věříte vše, dostane vás to a pohltí. Venkovský učitel nasadil poměrně vysokou laťku naší tuzemské tvorbě, uvidíme zda bude překonán, bylo by to jen dobře. Ale do páté hvězdičky přece jen něco chybělo.
Stepfordské paničky (2004)
To že se toto dílko nedrželo striktně knižní předlohy od Levina mi až tak nevadí, ale vadí mi, že vše bylo průhledné a už v polovině filmu jste věděli nebo alespoň tušili co se s Nikol stane, tím pádem jste se zbytek filmu nudili. Pro mě zklamání, přesto si myslím, že dvě hvězdičkou jsou mála, tři akorát - přece jen za podprůměr to nepovažuji.
Stepfordské paničky (1975)
Nemám co vytknout.