Recenze (3 181)
Krásné bytosti (2022)
Asi jo, čtyři hvězdy si to zaslouží, byť jsem byl chvíli na pochybách. Tenhle film možná docení víc jiní než já, ale svoje kvality beze sporu má. Guðmundsson období dospívání zpracovává dobře. Jsem zvědavý, jestli by zvládl i jiná témata, třeba se dočkáme příště.
Gentleman v Moskvě - The Last Rostov (2024) (epizoda)
Přiznám se, že mi stále není moc jasné, odkud kam jdeme. Navíc je to celé nějaké zvláštní...
K poctě zbraň! - Chlumec 1813 (2024) (epizoda)
Zase trochu jiný, za což jsem rád, je tam aspoň trochu invence. Ale pořád je stejné...
K poctě zbraň! - Piava 1918 (2024) (epizoda)
V pohodě zpracovaný díl. Nijak zvlášť nevybočuje, není tam ani větší faul, což bylo fajn.
Industrie (2021) (seriál)
Za mě zajímavý a svěží dokumentární cyklus. Místy jsou tam slabší místa, ale celkově se to myslím povedla. Musím obzvlášť vypíchnout průmyslovou revoluci a privatizaci, ty se mi hodně líbily.
Industrie - Roboti nastupují (2021) (epizoda)
Výhled do budoucna zajímavý, ale mohl tam být větší průřez uplynulými epizodami.
Industrie - Továrna na kapitalismus (2021) (epizoda)
Tenhle díl skvěle oživli doboví aktéři. To tady pomohlo a vůbec tenhle díl byl dobře zpracovaný.
Industrie - Soukolí normalizace (2021) (epizoda)
Takové pomalé a táhlé. Asi jako normalizace sama.
Gentleman v Moskvě - An Invitation (2024) (epizoda)
Upřímně, pořád nevím, co s tímto seriálem. Děj nijak zvláštní. Závěry odkazující na vzpomínky se mi líbí. Ale pořád se nějak nemůžu srovnat s herci černé pleti jako Rusy, to je prostě zvláštní...
Gentleman v Moskvě - A Master of Circumstance (2024) (epizoda)
Úvod, který se rozjížděl do chladně a dost pomalu. Zatím si seriál nedovedu moc zařadit, takže další díl nejspíš zkusím.