Recenze (190)
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizoda)
Parádní díl.
Vyproštění 2 (2023)
Vždyť je tam vše špatně
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Fakt už se to nemá kam posunout. První dva díly best ale třetí a čtvrtý už je jen nastavována kaše.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Už to nebyla taková zábava jako předešlé dva díly. Škoda
Na nože: Glass Onion (2022)
Jako komedie dobrý. Ale na první díl to fakt nemá
Jack Ryan - Season 3 (2022) (série)
Velký potenciál a bohužel nic moc. Jednou vidět stačilo. Doufám že se dožiju a bude zfilmována knížka Červený králík, podle mě jedna z pěti nejlepších knížek od Clancyho
Láska hory přenáší (2022)
Mě se to prostě líbilo
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
Který kokot nechá slovenské herce předabovat? A ještě tak fusersky
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Pro mě velké zklamání. Chápu že si tvůrci musí nechat ještě nějakou šťávu na poslední pátou sérii ale první a druhé sérií se už nic nevyrovná.
Slunce, seno, jahody (1983)
Kultovní