Oblíbené seriály (10)
Futurama (1999)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Griffinovi (1999)
Americký táta (2005)
Červený trpaslík (1988)
Útěk z vězení (2005)
Ajťáci (2006)
Nunui yeowang (2006)
Tak nevím, babičce vyčítám jak může koukat na serialy na Nově. A sám si sleduji korejskou telenovelu. Jenže ona je tak dobře natočená (hlavně úvodní film), kde nechybí emoce a zvraty jako v pěkným asijským filmu a ikdyž už od začátku víte jak to bude smutně bude končit, chcete znát obrácený příběh jak nakonec Káje našel Gerdu. A je skvěle obsazená s nádhernou hudbou.