Recenze (28)
Spi, děťátko, spi (2009)
Moc dobré drama. Ženy bez cíle jedou skrz Dánsko, aby si splnily své tužby. Paradox? Možná. Nový začátek někdy neznamená, že bude konec.
Máj (2008)
Ne,ne a ještě jednou ne! Mácha by se obracel v hrobě, kdyby to viděl!
Ein Kessel Buntes (1972) (pořad)
Mně se takové úchylné věci prostě líbí.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Iveta všechny miluje, Nora Mojsejová nenávidí, Agáta nemá slov, Dolly a Eva Máziková jich mají až příliš...co k tomu ještě dodat? K dokonalosti chybí už jen to, aby Nořiny psi začali taky vařit..
Růžoví plameňáci (1972)
Nejbizarnější, nejoplzlejší, nejúchylnější. Ale vydržela jsem to a nepoblila se.
Ein Leben lang kurze Hosen tragen (2002)
Drama známé pod názvem The child I never was vypráví smutný příběh Jürgena Bartsche, který mezi lety 1962-1966 unesl, zneužil a zabil čtyři chlapce. Nelidské výchovné metody, které Jürgen musel snášet jak od adoptivních rodičů, tak i v internátní katolické škole z něj udělaly "Bestii z Langenbergu".
Hledá se táta a máma (2010) (pořad)
Tohle je taková zoufalost, až je to naprosto skvělé. Kde proboha nabrali všechny ty exoty? Neříkejte mi, že všem jde o to, získat mámu nebo tátu. Jen je velká škoda, že Honza už asi nebude pořád nosit svoje oranžové vietnamské triko, myslela jsem, že ho unosí až do konce soutěže...
Eurotrip (2004)
Jednu hvězdu za malého Adolfa, ten se fakt povedl. Zbytek filmu totální kravina, ale čekal snad od toho někdo víc?
Crash Pad, The (2006)
Pořádný queer porno pro lesby. Hurá! :)
Drž je! (1933)
"Báječně to pění!"...není to nic jiného, než právé mýdlo s jelenem. Být pradlenka za první republiky, tak bych se držela jen "Schichta".