Oblíbené filmy (10)
Ucho (1970)
Ten kluk (2007)
Requiem za sen (2000)
Vojákova dívka (2003)
Útěk do divočiny (2007)
Láska je láska (1998)
První švédský film, který jsem viděla. A dodnes na něj ráda vzpomínám a pouštím si ho. V postavě Agnes jsem se viděla (myslím, že jsem nebyla sama), možná to byl ten důvod, proč mě tento snímek tak oslovil. Film Fucking Åmål je prostě ze života a je fucking good!
Kráva (1993)
Krásný a zároveň i drsný příběh o životě, který obklopují hory a lesy. Příběh z něhož čiší cosi syrově opravdového. Nemůžu jinak než 5*.