Poslední recenze (8)
Medvídek (2007)
Mňam. Tak na tomhle filmu jsem si fakt pochutnal. Navrch sladká poleva, uvnitř hořká náplň ale chuť celkově vyvážená, taková kterou ještě dlouho cítíte v ústech.
Mary a Max (2009)
Netradiční animák se spoustou zvláštních minipříběhů, o které se dva hlavní hrdinové dělí ve svých dopisech. Co mi tu trochu chybí, je nějaké velké finále, ale o to se autoři asi ani nesnažili, takže je to prostě příběh o životě jaký je.