Recenze (36)
Amityville - Dům hrůzy (1983)
Taková normální duchařina, no... ale je pravda, že nemám zkušenost s předchozími díly.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Na jedničku ani dvojku to nemá, ale dá se říct, že si to až na jednu z finálových scén s "nohomíčem" udrželo úroveň a byla to fajn oddechovka. A navíc Asterix je prostě oblíbenec, tomu se nízké hodnocení nedává.. už se těším na Tintina!
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Ehm... tohle už sice pořad o vaření pro začátečníky je, ale k čemu mi je pořad, kde si v každém receptu můžu téměř všechny ingredience nahradit a ještě je vše uděláno v cukuletu. Ale je to legrace, už mě dlouho nikdo nerozesmál tak, až jsem plakal...
Kuchařská pohotovost (2009) (pořad)
Nějaký pořad pro kuchařské začátečníky by nebyl? Kluci v akci a Kuchařská pohotovost mírně pro snoby už počítají s nějakými zkušenostmi.
Příběh Charlieho andílků (2004) (TV film)
Zejména za představitele Arrona Spellinga...
Ulice (2005) (seriál)
Některé dějové linky se tam na můj vkus řeší nekonečně dlouho, ale možná je to záměr. :-)
Něco je ve vzduchu (1980)
Tyto *** jsou slabší, je pravda, že si tu moc nelámali hlavu s časovými paradoxy, ale zase tam bylo pár vtipů, které ale vlastně dotvořil až čas.
Tetris: srdečné pozdravy z Ruska (2004)
Dokument, který mohu vidět znovu a znovu, tématika je zpracována velice poutavě, obzvláště pro člověka, který se zajímá o autorská práva.
Mise (1986)
Pro mou osobu zde zní nejlepší soundtrack mistra Morriconeho... a film je to skvělý.
Na skle maľované (1980) (TV film)
Jo jo, rocková verze je rocková verze, ale přiznejme si, na divadle to asi fungovalo zcela jinak a lépe.