Recenze (190)
Doba ledová (2002)
Kdo by to rek, ze takhle kratkej film muze bejt tak nudnej. Grafika taky nic moc...
Prokletý ostrov (2010)
Zdlouhave, nudne. Pointa je jasna nejpozdeji v polovine - aspirin, cigara.
Zbouchnutá (2007)
Prijemny. Mene vtipny nez Superbad, ale zas tam nejsou vyslovene hluchy mista.
Lítám v tom (2009)
tezke rozhodovani mezi 4*-5*, nakonec 5, protoze mi je blizke tema i obe hlavni postavy. Trosku min patosu ke konci by neskodilo
24 hodin (2001) (seriál)
Season 1: 5*, Season 2-6: 4*
Kancl (2001) (seriál)
Season 1: 4*
Sex ve městě (1998) (seriál)
Season 1: 3*
Přátelé (1994) (seriál)
Season 1,2: 5* Season 3: 3* Season 4,5: 5* Season 6,7: 2* Season 8: 4*
Dexter (2006) (seriál)
Season 1,2: 5 *; Season 3,4: 4* Season 5: 5* za vyvoj postav. Logickejch lapsu uz tam bylo trosku vic, napr. cela ta zapletka s Robocopem a jeji vyreseni.
Superbad (2007)
Skvely, skvely, skvely, bohuzel az na tu prostredni cast s fizlama. Bejt to o 15-20 minut kratsi, je to dokonaly. A nadhernej zaver - I love you a zejmena supermarket