Recenze (80)
Řetězová zpráva (2010)
Zvláštní je, že mobily měli tak z roku 2008, myspace se taky používalo tak v roce 08 nebo 09, styl taky nějak tak, ale notebooky a operační systém měli normálně z týhle doby. Byl to obyčejnej americkej nudnej horor, kde nechybělo násilí, krev a kozy. Jen mě trochu překvapilo, že hlavní hrdinka umřela, což většinou v těhlech hororech není běžný a taky, že se to nijak nevyřešilo. Doufám, že tím nechcou naznačit, že bude dvojka.
Za kačku svlíkačku (2009) (pořad)
Pro ty co se v noci nudí je to dobrý.
Death Ship (1980)
Myslela jsem si, že Loď duchů je remakem od Death Ship a tak jsem si řekla, že se podívám na orignál z roku 1980. Začátek vypadal celkem slibně a když vylezli na tu loď myslela jsem si, že teď se teprve začne něco dít. Ale omyl. Byla to nuda od začátku až do konce. Žádný lekačky ani nic strašidelnýho. Většinou mě baví spíš starší horory než ty nové, ale tento mě oravdu sklamal. A to i herci, jejich výkon nebyl zas tak úžasný.
Gwen Stefani: Harajuku Lovers Live (2006) (koncert)
Gwen by mohla trochu víc tancovat místo toho poskakování sem a tam a mávání rukama. Kostýmy měla moc pěkný, tanečníci taky skvělý a Gwen zpívá moc pěkně. Tento koncert se mi líbil víc než The Sweet Escape tour. Patří to k těm lepším tour.
2010 American Music Awards (2010) (pořad)
Dvouhodinová show, která stála za to, hodně známých celebrit, pěkné show, akorát tam chybělo narozdíl od ostatních awards trochu vtipu. Jinak dobrá podívaná, líbilo se mi hlavně úvodní vystoupení Rihanny, která ukázala, že umí dobře tancovat nebo se ukázala pěkně i Katy Perry a po dlouhé době sem viděla zpívat Christinu a taky viděla Avril. A také největší překvapení byla Taylor s rovnými vlasy a ofinkou. Asi nejkrásnější z celýho večera :)
Noční show Davida Lettermana (1993) (pořad)
Letterman je stokrát lepší než Kraus. Už i tato show je mnohem lepší hlavně díky zahraničním celebritám.
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
Podle názvu a podle toho co je o tom napsaný bych čekala větší kravinu.Ale mě to moc pobavilo,bylo to zábavný a vtipný a samzřejmě s dobrým koncem.
Poslední vládce větru (2010)
Můj Bože, můj Bože, můj Bože....Já ani vlastně nevím o co v tom filmu šlo. Jenom nějakej japonec se tam furt točil a jinak? Myslím, že hodně odkoukali od bojového umění a udělali z toho jako že čarujou vodu,oheň atd. To si nemohi vymyslet něco svého? Stejně jak s tím Avatarem, ještě se ta jejich země mohla jmenovat Pandora ne? Už když ten film začal hned sem věděla co tomu dám. Vlastně ani nevím proč sem na to šla.
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Začátek by celkem ušel,ale od té doby jak spadli z vodopádu to šlo....někam.
Dost (2002)
Nechápu,proč neodešla hned,když se dozvěděla,že jí podvádí...To vážně musela čekat,až to zajde tak daleko a bude muset utíkat? Samozřejmě..o čem by potom byl celý film? Jinak se mi zdálo,že uměla boxovat celkem dobře,což pochybuju,že by se za měsíc naučila...A že by přemohla chlapa? to se mi zdá taky divný..Jinak mě to celkem bavilo..