Recenze (510)
Na nože (2019)
Priemerný priemer...
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Informačne vskutku strohé, farebný vizuál vyčistený prakticky do posledného zrnka paráda.
Studio 666 (2022)
Máte pred sebou totálne ale že totálne nudný večer? V tom prípade týmto kúskom nič nepokazíte, vždy lepšie ako pozerať na čerstvo vymaľovanú bielu stenu...aj keď výsledný dojem je nakoniec rovnaký...
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Nejedná sa o vyloženú stratu času ale svoju dlhú predlhú stopáž si to isto neobhájilo. Uvidíme čo ďalšie dva diely.
Klasický horor (2021)
Tak namiesto klasického hororu dostaneme patlaninu všetkého možného ale pozornosť a jedno zhliadnutie si to určite zaslúži.
Její tělo (2023)
Silnejšia trojka, škoda toho TV spracovania.
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Nudné, sterilné, zbytočné...
Zabiják v pláštěnce: Past na korejského predátora (2021) (seriál)
Slušne povedané vôbec by nevadilo dať dva diely do preč a spraviť z toho jeden poriadny.
Piargy (2022)
Horor slovenských všedných dní...jediné čo sa dá vytknúť je úplne zbytočná Oľhovej postava ktorá svojimi drístami riadne iritovala.
Dospívání po americku (1993)
Dokopy sa tu toho zas tak moc nestane ale vďaka dokonalým hereckým výkonom, skvele preracovanej psychológii postáv a peknému soundtracku sa na to pozerá naozaj dobre.