Poslední recenze (73)
Tintinova dobrodružství (2011)
Po vizuální stránce patří Tintin určitě k tomu nejlepšímu, co bylo tento rok natočeno. Celkově to nebylo vůbec špatný, ale něco tomu prostě chybělo. Slabší variace na Indyho.
Žlutý (2006)
Nápad je určitě zajímavý, ale přišlo mě to takový zdlouhavý a nudný. Celkově mně to zas tolik nezaujalo. Slabý průměr.
Králova řeč (2010)
Mám takový pocit, že tenhle film vznikl jenom za účelem Oscarů... Tohle je přesně ten typ filmů, kteří to prostě (bohužel) vyhrávají. Podle mého názoru ten rok vznikly mnohem lepší a zajímavější filmy. Sám o sobě je film průměrný. Nadpůměrným ho dělá pouze výkon Firtha a Rushe.