Recenze (1 382)
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
No moc sa nevyznamenali tvorcovia...
Služka (2023)
Pozeral som to na dvakrát... Tak to dobre rozohrala solčanská...ale v druhej polovici to išlo celkom slušne do kytek... Debilné postrihané... uponáhľané...pre mňa s neuveriteľným koncom...
Ripley (2024) (seriál)
Skvelé. Atmosféra...farba...casting... tvorcovia sa vyznamenali...
Nene (2022)
Andrejka nezaspala...celkom fajn...ako vždy... Keď tajomstvo prestane byť tajomstvo...
Operace Eichmann (2018)
Aký napinák... Kingsley bol super...
Dobrý časy (2017)
Nesedí mi safdieho práca. Je svoj, má svoj špecifický štýl. Nervná kamera dokumentárne ladenie. Pretrápil som sa seriálom The Curse aj týmto tu... Nikdy vIac...
Korzet (2022)
Odnikiaľ nikam... Tá feéria deň predtým... Sisi a ja...sa mi páčila viac...
Sisi a já (2023)
Celkom som si to užil. Andrejka nezaspala... som fanúšik sandry hüller... Susanne wollf nádherná... Hudba mi to kalila...aj na Wikipédiu som zašiel.a niečo sa dozvedel...
The Curse (2023) (seriál)
Veľký kus sebazaprenia si to žiadalo... Táto haluz... Aké chceli také si to urobili...Taká hovadina...
Problém tří těles (2024) (seriál)
Vždy.keď sa stratí tajomstvo zážitok je polovičný...ako povedal túto vyššie Darneth... Inak skvelý kasting a slušná režijná práca...