Recenze (6)
Pomsta ze záhrobí (2008) (TV film)
Německé filmy, natož televizní, přímo nesnáším ale u hororu jsem udělal výjimku. Není to nějak extrémně nudný film, to ne, ale i když se tam vesměs pořád něco děje, připadalo mi to tak nějak nemastné neslané, jakoby se nakonec nedělo vůbec nic
Zkratka ke smrti (2009)
První hodinu se opravdu nic moc neděje ale poslední půlhodina mě dost pobavila
Temná hvězda (1974)
Prvních dvacet minut jsem na to zíral s otevřenou hubou, nevěděl co se to sakra vůbec děje a na co se to dívám, a pak jsem se najednou začal smát a nepřestal až do konce. Úžasná záležitost, i když asi ne pro každého.
Sepultura: Third World Chaos (1995)
Jako milovník staré Sepultury s bratry Cavalerovými nemůžu jinak než za 5*,jedno z nejlepších hudebních DVD co kdy spatřilo světlo světa. Sousedi odpusťte mi, tihle kluci potichu hrát neumí :D
Rozsudek smrti (2007)
Slušný drama o pomstě, John Goodman je tam nejvíc hustej :D
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Akční bojové filmy moc nemusím ale na tyhle řezající se hovada jsem zíral s otevřenou hubou od začátku až do konce, dokonce jsem Bojkovi věřil i ten finální souboj s rozlámaným kolenem :D