Recenze (270)
Detox (2016)
Páči sa mi ako na ČSFD dávajú už pomaly každému filmu cedulku horor...
Don't Watch This (2018) (seriál)
Dve za prvý a predposledný príbeh ostatné hodnotím veľmi zle.
Halloween (2018)
Veľká pocta originálu...(80%)
Debbie a její parťačky (2018)
Odkedy sa z Bullockovej stal Michael Jackson? Priemerná Hollywoodska šaráda.(50%)
Akta X - Sledující (2018) (epizoda)
Grey Mirrors! (80%)
Akta X - Důvěrně známý démon (2018) (epizoda)
Klasická epizóda ktorá v tejto sérii chybala od začiatku. Najskôr pripomína IT a nakoniec je to pocta The VVitch. Dokonca jeden strážnik sa volá Eggers. Spokojnosť (80%)
Thelma (2017)
Nikdy som epilepsiu nezažil ale teraz som nemal od nej ďaleko a chudák ten čo išiel do kina a má ju...nejaké upozornenie na začiatku filmu mohli dat.
Nikdys nebyl (2017)
John Wick pre dospelých, ktorí majú problém so zaspávanim. Lepšie ako kadejaka chémia! (49%)
Musa (2017)
Fantasy nie sci-fi!!!
Miniaturista (2017) (seriál)
Že horor pche csfd už nevie určovať kategórie! (60%)