Recenze (45)
Jesus Christ Superstar (1973)
Silný start, velmi slabé finále. Hippies jako židovská sekta "esejců" sedí naprosto perfektně.
Batman a fantom (1993)
Tři hvězdy za tradiční Batmanovskou atmosféru. I přes to, že tenhle ostrý a hranatý styl kresby nemusím, tak se na to dalo koukat a i pár obrázků z filmu si zapamatuji.
Most přes Wadi (2006)
Aneb jak kolektivní identity mrzačí děti. Vlastně je to celé strašně na ruby - děti myslí rozumě a jejich rodiče žijí v pohádce, kterou jim vnucují.
Černá labuť (2010)
Snad by bylo zajímavější se koukat, jak se z Natalie Portman stávala Nina, než z Niny černá labuť. Ta zapadla za počítačový efekt a baletní scény, které mají být „úžasně jiné“, ale bohužel pro mě jako baletního laika to přišlo identické s tím, co se dělo předchozí hodinu a číst to z udiveného pohledu kolegů-baleťáků není ono. Prostě konec mi utekl. Z filmu si zapamatuji především pocit bolesti .. avšak spíše z baletního řemesla než z příběhu Niny, což je přes výkon Natalie zajímavé. Asi byla příliš dokonalá...
Survive Style 5+ (2004)
Zcela záměrně nejaponské. Z každý detailu filmu byl odstraněn japonský charakter a nahrazen odkazem na západní kulturu - technologie, umění, styl oblékání, architektura, svátky, atd.. Nejvíce na mě působila fascinujícím způsobem přepálená vánoční výzdoba při jedné z inkarnací vraždící manželky. Mám pocit, že šlo především o "přežití" japonské kultury a vyrovnáváním se západní stylem ... Ale na to se budu muset kouknout ještě jednou.