Poslední recenze (6)
FUBAR (2023) (seriál)
Pro Arnieho prosím už jen filmy kde nemusí hrát. Seriál se snaží být vtipný, bohužel pravda je, že je většinu času trapný.
Hubieho Halloween (2020)
Jednu hvězdu dávám sobě, že jsem to vydržel do konce
Flash - Crisis on Infinite Earths, Part 3 (2019) (epizoda)
Celý crossover bylo takové malé zpestření upadajícího Flashe, ale měl jsem možnost vidět i ostatní hrdiny a žádný z nich mě bohužel nenadchnul. Možná právě crisis on infinite earths mi dá sílu na shlédnutí zbytku této podprůměrné série.