Recenze (53)
Vyproštění (2020)
Akční scéna v první půli filmu, která je natočená na jeden záběr, má neuvěřitelných 11 a půl minuty.
Český slavík Mattoni 2017 (2017) (pořad)
Jedna reklama za druhou, trapný moderátor, trapní hosté. Nakonec vše beze změn, každoroční anketa se nekoná proto, aby odměnila ty nejlepší v daném roce, ale jen za zásluhy, které se, v průběhu let, nemění. Potěšilo snad jen ocenění paní Kubišové. Suma sumárum mi je ale stydno z českého ,,showbusinessu".
Před úsvitem (1995)
Pořád jen hledáme filmy, které vypráví o něčem neobvyklém, a ponořujeme se při nich do fantazie nereálného světa. Někdy ale vše, co člověk potřebuje, je příběh, který se může stát komukoliv z nás. A dané téma rozpracuje tak, že nás nenechá nezměněnými.
Život je krásný (1997)
Na dvě hodiny jsem se zase stal tím naivním klukem, krásně naivním jako tento film...
Rychlý prachy (2007) (seriál)
Nejdřív jsem si řekl ,,Co to dělá na csfd? Tady je něco divně!", pak jsem ale zabrousil do černého (nebo snad hnědého?) seriálového spektra a našel klenoty typu Ordinace v růžové zahradě, Velmi křehké vztahy nebo Cesty domů a uvědomil si, že svět zase dává, leč minimální, smysl. A proč by ne? Narozdíl od pravidelných nováckých a primáckých výplachů mozků lidí se tady opravdu něco děje, jednotlivé epizody mají nápad, pointu a ponaučení. Začátek by se dal nazvat Sonda do života nebohého děvčete. Chce se stát modelkou, nemá na činži, vyhlédla si novou kabelku pro čivavu a nebo prostě ráda š*ká a tady jí za to ještě zaplatí víc než její přítel se skleněným okem, železným kolenem, umělým srdcem a virtuálním účtem bez možnosti přístupu. Dále Hledání sama sebe, kdy slečna čelí osudu a dvaceti centimetrům masa zepředu, zezadu, zboku nebo s rukama za zády a čelí mu statečně, celou dobu se drží na svých, i když občas padne na všechny čtyři. Nu a konečně Logický závěr. Potom nezbývá než utřít pusinku, usmát se, jestli náhodou něco nezbylo mezi zuby, poděkovat, ujistit se, že se to video nikam nedostane (Néé, to mám pro sebe) a hurá zpátky do běžného života. A jde to i s nízkým rozpočtem! Říkejte si, co chcete, ty lidi fakt dřou, abychom my smrtelníci měli večer co do ruky.
VyVolení (2005) (pořad)
,,Na castingu vybereme ty nejdebilnější, nejnarušenější a nejvznětlivější lidi, zavřeme je na sto dní do domečku, budem na ně mířit kamerama i při skryté záchodové onanii po tmě a uvidíme, co se bude dít. Jo? Jo!"
Lucy (2014)
Za mě ohromné zklamání. Tolik jsem se těšil na rozpracování tématu, které už načnul film Všemocný. Jenže Besson holt už není, co býval. Zřejmě se pro námět nadchnul natolik, že zbytek mu přišel nepodstatný a tím v mých očích film naprosto shodil. Už začátek mě zarazil, čekal jsem, že se se starou Lucy trochu seznámíme, aby mohla být více demonstrována před a po. Jenže ne. Besson se hned chtěl vyžívat ve fantastických teoriích, čeho by mohl být mozek schopen. SPOILER Poté, co Lucy uteče ze zajetí, KONEC SPOILERU střídá však jeden nesmysl další tak dále a je jen vidět, jakou dějovou krizí si film prochází až do úplného konce. Stavět zbytek na hezkém vizuálu už dnes nic nezachrání. A Scarlett, jakkoliv ji jinak zbožňuju, mi ani trochu nesedla, resp. její ,,chytrá" verze postavy.
Interview (2014)
Za tu odvahu, že si Rogen s Goldbergem troufli rozebrat tohle téma, klobouk dolů a hvězda nahorů.
TOP STAR magazín (2008) (pořad)
Fuj, fuj, humus! Jak já nesnáším bulvár a vše kolem něj!!! ,,Lidé, jejichž příběhy hýbou společností"? No to si ze mě děláte prdel..
Paříži, miluji Tě (2006)
Pár povídek se mi opravdu líbilo, ale na zbytek si téměř nebo vůbec nevzpomenu.